sâmbătă, 26 februarie 2011

Dovezi că aterizarea pe lună chiar s-a întâmplat

Printre cunoștințele mele sunt câțiva cu o latură conspiratorică (mai ales atunci când vine vorba de SUA). Am avut multe discuții cu ei despre asta, însă discuții cu o persoană conspiratorică este ca și cum ai discuta religie cu dânși; cred ce vor și nu prea iau in considerare date care le-ar contrazie teoriile conspiratorice.

Una dintre cele mai spurcate și tâmpite teori conspiratorice care există este cea că NASA, sau americanii cum zic prietenii mei, au simulat aterizarea pe lună. Am găsit un site scris de un astronom care ne explică de ce toate argumentele celor care cred că omul n-a fost pe lună sunt, pur și simplu, idioate.

Ca să înțelegeți; un astronom face întâi trei ani de fizică la o universitate. Apoi un master in fizică sau astrofizică sau chiar astronomie. După cinci ani doctorează, ceva ce poate dura între doi și patru ani, iar pentru a primi diploma si denumirea ”PhD” trebuie să scrie o lucrare care poate să cuprindă sute de pagini. Deci; să nu mă credeți pe mine! Dacă vă interesează adevărul, explicat de o persoană care într-adevăr are pregătirea necesară pentru a explica lucruri petrecute în spațiu, vă învit să intrați aici.

B.

Niciun comentariu: