luni, 4 aprilie 2011

Matematica decodează creierul

Iată un articol despre o echipă de neurologi care se folosesc matematica pentru a explica ce se întâmplă în creier. Neurologii de la Pennsylvania School of Medicine au descoperit că dacă se folosesc de secvențe de Brujin - nu știu care este denumirea corectă în Română - pot explica mai bine activitatea cerebrală.

În curând va exista un model matematic care să modeleze întreaga fință omenească. Bine, asta n-au spus-o cei de la Pennsylvania School of Medicine. O spun eu, iar eu o spun fiindcă tăți, da tăți, oamenii au aceleași nevoi de bază și sunt convins că restul nevoiilor sunt derivate din acele nevoi de bază. Complicat, da, imposibil, nu. Ah, Spock ar fi atât de mândru de noi acuma!

Math vs. Non-belivers 1839985-0; dar nu c-aș ține scor....

sursă: sciencedaily.com

Apropo de nimic; am găsit pantofi absolut minunați ieri! Și niște blugi tari! Și am văzut un costum Tiger pe care nu doar îl vreau; trebuie să-l am! Acel costum e pentru mine ceea ce inelul e pentru Sméagol....

O zi faină și plină de spor doresc tuturor!

B.

Niciun comentariu: