sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Diverse

Sincer n-am chef de blog şi nu prea ştiu de ce. Se întâmplă destul de multe prin lume şi ar fi subiecte de discutat, însă n-am chef. Dar ar fi bine să câştige PSD-istul; nu vi-e mila de Năstase? La cât munceşte să-şi tot amâne procesele sale. Încă cinci ani - cum naibi să se bucure de bani furaţi dacă trebuie să umble pe la tribunal tot timpul? Şi dacă tăticul lui a putut omorâ oameni fără consecinţe, n-ar fi corect că măcar săracul Năstase, care n-a folosit forţele speciale din Valea Jiului, ci a furat de unul singur, fără ajutor sau violenţă, să fie tratat mai cu respect? Fac apel să fie lăsat să se bucure de pradă săracul de el. Doar el ştie câte fire albe (!) i-aţi scos...

Alegerile în România sunt nişte aberaţii. Nu mă interesează să aflu cine v-a fura şi v-a neglija ţara următori cinci ani. Tot una este.

Dubai este falimentară. Dacă pieţiile de capital continua conform "logica" anulul 2009 sunt sigur ca S&P este la 2 săptămâni de 1150; altă reacţie nu există...conform logica anului 2009. Este o altă aberaţie însă cine sunt eu să contrazic ceea ce se întâmplă? Aşa că daţi drumul la imprimantă fraţi şi cu hârtia (pff, cică se numeşte dolar) care iese vă puteţi cumpăra acţiuni...

Eu sunt pentru încălzirea globală. Nu mă întrebaţi de ce (că atunci n-aţi citit tot articolul şi mă oftic!). Îmi place că suntem în decembrie, practic, şi încă suntem feriţi de mucegaiul laponez (zăpadă pentru cititori mei din Africa). Urăsc iarna, frigul şi zăpada. De fapt, mă gândesc să devin membru grupului "Noi care suntem împotriva Jocuriilor Olimpice de iarna." pe Facebook. Dacă nu există, pac, fac eu unul şi s-a rezolvat - poate. Cum să sărbătoreşti ceva atât de malefic? Singuri care au înţeles treaba sunt urşii. Vine frigul - gata! - la culcare. Mi-ar place să fiu un urs. Dar nu se poate fiindcă nu-mi place peştele crud. Singurul motiv de altfel...

În fine, sper că week-end-ul vostru v-a fi cel mai bun week-end din toate timpurile. Ştiu că se spune sfârşit de săptămâna. Eu aleg totuşi week-end; e mult mai chic!

B.

Niciun comentariu: