miercuri, 26 octombrie 2011

Cărțile cu coperta roșie

Acuma chiar a venit toamna. Copacul care-l văd uitându-mă pe geam are doar frunze galbene, care încă se țin de crengi în ciuda vântului puternic care bate într-una aici. Aștept cu suspans rezultatul de la primul examen; într-un fel este decisiv fiiindcă dă tonul, îmi șoptește dacă mi-e răsplătit efortul, sau dacă învăț degeaba.

Azi, după ce am dat „post” la această postare am să mă sap adânc în cele două cărți de analiză, ambele cu coperta roșie, o culoare aleasă de parcă vor ca să se vadă de la distanță că ești boboc, că nu știi nimica, doar credeai că știi și că de fapt acuma ai început să înveți cu adevărat; ieri am stat până am început să lacrimez de oboseală. Ieri a fost teorie. Azi urmează exercițiile.

O zi bună și mult spor!

B.

Niciun comentariu: