luni, 3 octombrie 2011

Să bloguiesc sau să nu mai bloguiesc, asta-i întrebarea!

Să bloguiesc sau să nu mai bloguiesc, asta-i întrebarea!

Care-i faza; am foarte multe pe capul meu, adică, formule de invățat, dovezi de dezvoltat și tăt felu' de ecuații de rezolvat. Blog-ul?

Păi acum când am intrat am inceput să tușesc din cauza prafului. Nu zic că se alege praful de blog-ul meu; zic doar că s-a depus un strat subțire de particole care, la intrare, sau dispersat violent în aier, provocandu-mi o tusă tbc-uloasă... În rest îi foarte tare blog-ul meu...

Lăsând gluma, când am inceput acest blog eram într-o situație foarte urâtă. Îmi aduc aminte că era pe la unul noaptea când m-am gândit să-mi fac un blog. Acum, o droaie de ani mai târziu, blog-ul meu suferă de o criză de identitate. Probabil o să-și revină și o să devină din nou ce a fost; un blog oarecare...

B.

Niciun comentariu: