duminică, 8 noiembrie 2009

Gânduri

Am fost şi m-am plimbat un pic. Luni seara nu se întâmplă prea multe în acest oraş şi ca atare cred că am văzut cinci persoane în acele 30 de minute cât m-am învârtit prin oraş. După cum observaţi nu am prea scris pe blog ultima vreme. Am o lipsă de idei şi foarte multe altele pe capul meu.

Am un milion de diferite gânduri în cap şi încerc să fac un pic de ordine pentru a putea vedea mai clar. Aceste gânduri sunt destul de personale şi n-am de gând să le postez pe blog. Asta din respect pentru cei care mai citesc acest blog.

Am şi o decizie destul de mare de luat. Este o decizie care-mi va decide modul în care-mi trăiesc viaţa mulţi ani de acum încolo, poate pentru întotdeauna. Nu-mi place senzaţia că trebuie să iau o decizie bazată pe prea puţine informaţii, însă n-am cum să văd viitorul şi de acolo provine senzaţia că am prea puţine informaţii pentru a putea lua o decizie. Dar, şi spun asta aşa printre dinţi, făra poftă şi cu-n strop de nepăsare falsă, decizia trebuie luată. Am să aştept până-n ultima clipa. Poate inventează cineva un aparat care te lasă să vezi viitorul şi o să primesc toate informaţile care-mi lipsesc acum.

Sau iau decizia şi sper că o să am noroc.

B.

Niciun comentariu: