miercuri, 17 decembrie 2008

Se apropie sarbatorile si anul nou. Acum este timpul sa reflectam asupra anului care a fost si sa tragem concluzile necesare pentru a face 2009 un an mai bun decat 2008. Trebuie sa recunosc ca 2008 nu a fost un an stralucitor in viata mea. Am ales sa-ncerc sa imi fac o viata in tara in care m-am nascut, dar am descoperit ca-n multe aspecte inca sunt un strain in societatea romana. Nu am sa ma las batut asa de usor, dar recunosc ca mi-a fost mult mai greu decat mi-am putut imagina.

Am avut incredere in oameni care m-au dezamagit cumplit. Sunt sigur ca sunt cei care pot spune acelas lucru despre mine. Am invatat foarte mult despre mine si cum reactionez la criza si necaz. Am descoperit frumusete in Romania care nu credeam ca poate exista, dar am descoperit si lucruri si persoane foarte urate. Faptul ca am ales sa-mi cunosc tara a fost o lectie de viata pentru mine. Sunt mandru ca-s roman si ca sunt cine sunt.

Tragand linia in nisip imi dau seama ce am de facut anul viitor. Dar despre anul viitor am sa scriu mai incolo. Acuma astept sa ma intalnesc cu familia mea. Nu m-am vazut cu ei de mai mult de un an si jumatate si mi-e foarte dor de ei. Anul trecut mi-am petrecut sarbatorile singur. Acum in retrospect imi dau seama ca a fost o mare prostie, dar in acel moment simteam ca nu am de ales.

Am totusi sperante ca anul viitor va fii un an superb. Am sperante si pentru Romania acum ca domnul Boc este prim-ministru. Daca dansul face pentru Romania ce a facut la Cluj pentru clujeni, Romania va avea un adevarat lider care va scoate tara din noroiul in care ne aflam si putem deveni o tara demna uniunii europene.

Stiu ca nu depinde doar de domnul Boc, dar este blogul meu si aici am voie se visez cat vreau si sa fiu cat de dramatic vreau....

B.

Niciun comentariu: