duminică, 18 martie 2012

Prostănacul univeral

Cum ziceam; mi-a murit ecranul si am fost neovit sa fac rost de un cablu HDMI ca sa pot sa folosc televizorul ca monitor de calculator. E mai mare televizorul decât ecranul laptop-ului, da, dar și distanța e mai mare așa că de văzut mai bine tot una este. Cu alte cuvinte, am nevoie de o masă și un laptop.

Nu am fost foarte activ pe net din cuza facultății. Am avut doua examene destul de grele pe care, cel puțin imediat după ieșirea din sală, am crezut că le-am trecut cu brio. Apoi, după ce am mai vorbit cu colegii și după ce mi-am amintit ce răspunsuri am dat am rămăs fără orice strop de moral. Sunt un idiot. Altfel nu-mi pot explica de ce dau răspunsuri trăsnite la întrebări pe care le știu, întrebări simple. Mă gândesc la una în mod special. Este vorba de o definiție care se poate scrie în două feluri; primul mai direct si al doilea mai indirect ca negarea primei variante. Eu am scris prima jumatate ca și cum aș scrie definiția în primul fel, cel direct, iar a doua parte ca și cum aș scrie definiția în felul indirect. Pus una lângă cealaltă, ce am scris eu este greșit. Rușinos de greșit. Spun sincer că mi-e rușine să mă întâlnesc cu profesoara.

Sincer, incep să am dubii că sunt la locul potrivt. Înțeleg totul și nu am fost atât de fericit cum sunt când merg la cursuri.. Problemele din literatură le rezolv fără, mmmm, fără nici-o problemă... Dar când vine să scriu examene, parcă mintea mea nu mai funcționează. În privința facultății, sunt extrem de mâhnit și dacă începusem să prind puțină încredere fiindcă mi-am dat seama că înțeleg mai ușor odată ce complexitatea a crescut, acum acea încredere a dispărut complet. Vom vedea ce va fi,

Monitorul lap-top-ului a murit după ce descărcasem dovada lui Andrew Wiles de pe net. Documentul PDF are 109 pagini de algebra și câteva cuvinte care traduse în română ar fi: ”și”, ”deoarece”, ”însă” samd. Mă uimește complexitatea acelei dovezi și aș vrea s-o pot ințelege, însă am mari dubii că voi ajunge atat de sus încât să am acces la acele cursuri. De ce spun asta? Fiindcă în ziua examenelor, eu sunt cel mai prost om din univers și trebuie să treci examenele pentru a putea ajunge la acele cursuri. Degeaba înțelegi. Oricum, dovada lui Wiles a fost prea mult pentru laptop-ul meu care a clacat. Sau a clacat pentru că este vechi. Spuneți-mi voi fiindcă eu nu prea mai am încredere în concluziile prostănacului universal.

Oricum, încep să cred că rolul meu pe această planetă este a unui măturător de străzi. Că pentru mai mult nu cred că sunt bun. Dar sunt optimist. În Suedia, iarnă să dă cu nisip pe străzi și primăvara nisipul trebuie măturat, așa că muncă sigur există.

3 comentarii:

nico spunea...

Se intampla la toata lumea sa aiba patanii de genul asta. Dar cred ca nu ai trebui sa fii asa de deptrimat.
Ai ajuns pana aici, nu? Nu cred ca te asteptai sa decurga totul numai lapte si miere.
Intre cunostiintele mele circula o vorba... " Nu esti student decat la prima restanta".
Ori daca tu acum ti-ai facut o astfel de autocritica m-ai dezamagit complet, pentru ca nu te stiu asa. Esti o persoana ambitioasa care a ajuns unde a ajuns prin forte proprii, vei trece peste si asta.
Simpla notiune de a renunta in cazul tau reprezinta un soc pentru mine, meriti niste urecheli pentru ca ai prezentat situatia din ochii invinsului. Bogdan pe care cred ca-l cunosc nu gandeste asa.
Acea persoana nu se abate de la drum doar pentru ca e greu si pentru ca se simte "prost".
Acum 2 saptamani mi-ai vorbit de "crima asupra intelectului" ori atitudinea ta este exact o astfel de crima.
Revino-ti viata nu se opreste aici, mergi mai departe demonstreaza-ti tie insuti ca ai ajuns la acea facultate dintr-un anumit motiv : determinarea de a nu renunta...

Simina Rachiteanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Håll huvudet högt och fortsätt kämpa vidare!
/K