sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Asta trăiesc

După o pauză de aproximativ trei luni, în care am mâncat, dormit și învățat, iată că mai apare ceva și aici pe acest amărât blog.

Nu a mai scris fiindcă am realizat că scriu din ce în ce mai mult despre politica unei țări de care nu prea mă simt atașat. Citeam știri despre ceea ce se întâmpla la București dar simțind din ce în ce mai mult că România, ceea din București, nu face parte din identitatea mea. Sunt clujean. Sunt Ardelean. Și atât. Și poate mai bine așa.

Aș vrea să vă spun că am să scriu din nou în fiecare zi, dar nu știu dacă pot găsi timpul. Facultatea îmi cere devotament total, ceea ce înseamnă zero timp liber. Dar sincer să fiu, dacă găsesc timp pentru Facebook, atunci de ce nu as putea redistribui timpul și pentru a mai posta câte ceva aici pe blog.

Sper să mă pot întoarce la postări despre subiectul meu preferat: știri științifice care la bază presupun matematică ”cool” fiindcă de câțiva ani încoace, asta-i pasiunea pe care o trăiesc zi de zi.

B.

Niciun comentariu: