marți, 27 ianuarie 2009

Nu am mai prea scris pe blog deoarece nu am avut timp. Toata saptamana trecuta am fost la un curs si m-am pregatit pentru examenul care a avut loc in duminica care tocmai a trecut. Cu bucurie va pot sa spune ca l-am luat; "cu bucurie" pentru ca prima zi am inteles foarte putin din ceea ce ni s-a predat. Dupa cum va dati seama citind acest blog, cunostintele mele a limbei romane sunt limitate, dar m-am descurcat intr-un final si sunt foarte mandru de mine insumi! Toti ceilalti au facultate si/sau master in acest domeniu si totusi la examen am reusit sa i-au o nota la fel de buna ca dansii.

A fost foarte interesant si ma bucur ca am trecut. Pot sa spun cu sinceritate ca chiar nu ma asteptam. Acuma ramane de vazut daca acest curs se va transforma in ceva util.

Aceasta saptamana este foarte decisiva pentru mine. Aceasta saptamana se decide daca pot sa raman in Romania, sau daca sunt nevoit sa ma intorc inapoi in Suedia. Daca trebuie sa ma intorc in Suedia inseamna ca iau totul de la capat. Nu este neaparat un lucru rau. O luam cu toti de la capat din cand in cand, nu? O luam de la capat de cate ori este necesar pana cand rausim sa facem totul corect. M-ar intrista mult, dar nu m-ar opri din a incerca sa-mi ating telurile.

Sper totusi sa nu se ajunga la acest lucru. Mai de mult ma speria foarte mult o eventuala mutare in Suedia, dar acum nu mai este asa deoarece acest lucru depinde foarte putin de mine. Eu am facut totul posibil, iar acum soarta mea nu mai este in mainile mele. Intr-un fel m-am resemnat si accept orice s-ar intampla.

B.

Niciun comentariu: