vineri, 2 septembrie 2011

Colegii mei

Ok, bun, e vineri. Cum fu săptămâna asta? Fu bine, am invațat foarte multe și am cunoscut câteva persoane excepționale. Nu știu dacă cunoașteți serialul Big Bang Theory dar în acel serial există un personaj cu numele Sheldon Cooper, un savant cu o personalitate aparte care are răspunsul la toate. Ei, la mine la facultate am cunoscut doi frați care sunt ca și Sheldon, bineînțeles păstrând unele proporții.

Ieri i-am pus la încercare, doar așa ca să mă conving și eu că ei sunt așa cum credeam. I-am întrebat dacă au auzit de numerele prim Marsene (nu știu dacă așa li se spun în română), iar ei nu doar că mi-au răspuns instantaneu, au citat și formula. Bine, nu că este foarte complicată, însă trebuie să fii foarte ”hardcore” ca să știi chestii de genul ăsta pe de rost și să răspunzi la o asemenea întrebare atâta pasiune ca și ei.

Am observat însă că acești frați, împreună cu alții de la mine la facultate, sunt foarte temuți în situații sociale. Când am deschis subiectul, câțiva dintre ei mi-au spus că în lumea de afară, adică printre oameni care mai degrabă idolizează participanții din casa Big Brother decât muncă unora precum norvegianul Niels Henrik Abel (link wikipedia pentru cei curioși), mereu au fost văzuți ca ciudații cercului de prieteni și că încă nu s-au obijnuit că sunt undeva unde este acceptat să fii cine ești. Vedeam pe fața lor cât de ușurați erau că au scăpat de liceu, de calvarul de a încerca să coexiști între persoane care nu te ințeleg sau poate chiar te evită pentru că pasiunea ta este matematica.

Mă consider norocos că i-am cunoscut. Niciodată nu am cunoscut persoane atât de inteligente. Dar și atât de vulnerabile.

Niciun comentariu: