marți, 13 septembrie 2011

Pe meniu azi

Azi a venit uraganul Katia. Bine, la noi e varianta light, dar și așa bate un vânt puternic. Stând cu naul în carte mai tot timpul am observat că se întâmplă chestii prin lume fără ca eu să le observ.

A trecut 11 septembrie și chiar n-am avut chef să scriu despre ceea ce s-a întâmplat în New York acum zece ani, însă am găsit un clip pe youtube despre unele țări musulmane și despre islam, care arată unele lucruri pe care noi în Suedia nu suntem lăsați să le vedem. În Suedia, o întrebare mai critică la adresa comunității musulmane și pac, gata, ești xenofob, rasist și cel mai rău om de pe pământ.

Când zic nu suntem lăsați, mă refer la cenzura din media de aici, una cu care am trăit de când sunt aici și care nu mă mai deranjează. Noroc cu intenetul. Și că mi-e nu prea-mi pasă dacă oameni necunoscuți mă fac în toate felurile. N-am nevoia să fiu aprobat de persoane care nu mă cunosc.

Gata, am plecat; am cursuri imediat și trebuie să mă pregatesc. Analiză matematică este pe meniu azi...

B.

Niciun comentariu: