sâmbătă, 19 noiembrie 2011

La Roma

Săptămâna trecută am fost la Roma. Luni seară, după ce m-am întors, mâncam și vroiam să mai îmi tai o bucățică de salam când am reușit să mă tai atât de adânc, chiar am simțit cum cuțitul se-nfinge în carnea degetului meu, încât am fost nevoit să merg la spital. Medicul, după ce s-a uitat să nu-mi fi tăiat vreun nerv, a spus că n-are sens să mă coase și că-i mai bine să mă lipească. Poftim? Da, spunea el, cu lipici. Acuma știți de ce nu am mai prea scris pe blog...

Legat de Roma; orașul este foarte frumos. Cea mai frumoasă memorie o am de la vizita la Fontana di Trevi, absolut minunată de altfel, în care, după ce am stat și am gândit și mi-am amintit, am aruncat o coroană suedeză (o monedă, pentru cei care nu știu).

Nu mă mir că am reușit să mă plimb prin centru Romei și, fără să vreau, să ajung într-o piață plină de oameni exact atunci când Berlusconi și-a anunțat demisia. Am și eu talentul ăsta...

O să revin cu poze, cred...

B

Niciun comentariu: