marți, 15 mai 2012

Boot camp

Sunt în boot camp. Ce-i boot camp? Boot camp este initiera si pregătirea unui soldat înainte ca sa fie trimis într-un teatru de război.

La cinci-făra-ceva m-am trezit. Chiar vroiam să dorm mai mult, însă o combinație între unele amintiri și faptul că am două săptămâni în care trebuie să înțeleg vreo 35 dintre cele mai importante teoreme cu doveziile corespunzătoare din analiza în variabile multiple, sau cum i se spune în română.

Serii. Da. De vreo saptamana discutam diferite criterii legate de convergența unei serii; iar una dintre cele mai importante si misterioase serii este funcția zeta a lui Riemann. Sau provocarea unei vieți, cum îmi place mie s-o numesc.

În fine. La cinci-fără-ceva m-am trezit cu alegerea să mai dorm, sau să mă trezesc și să trec la treaba. Sunt la treaba. Și este ca-n armata. Iar războiul începe peste vreo 10 zile.

Niciun comentariu: