sâmbătă, 5 mai 2012

A murit trupa Beastie Boys

Cu mare tristete am aflat vestea ca a murit Adam Yauch, unul dintre membri formatiei Beastie Boys. Am crescut cu muzica acestei formatii si inca mai ascult melodii precum Sabotage si multe altele.

Personal nu mi-a placut latura punk al formatiei Beastie Boys, insa inafara de acele piese sa zicem mai galagioase, mi-a placut si-mi place in continuare sa ascult Beastie Boys cand invat.

Adam Yauch, cunoscut sub pseudonimul MCA, a fost regisorul majoritatea video-clip-urilor formatie si prin expresia sa artistica a revolutionat o industrie intreaga. In 1986 cand trupa a fost semnata de Def Jams Records a fost prima trupa formata exclusiv din persoane fara origine africana care a reusit sa devina cunoscuta.

Beastie Boys a influentat muzica moderna mai mult decat oricine si-ar putea imagina si, din pacate, decesul lui Adam Yauch este, totodata, si decesul formatiei Beastie Boys.

Adam Yauch lasa in urma s-a sotie, fiica, colegi si zeci de milione de admiratori. RIP.

B.

Niciun comentariu: