vineri, 15 mai 2009

Ahh ce vreme

Nu e vreme de scris pe blog! Eu, cartea (cartiile) si cafeaua (cafelele) o sa fiu (fim) in deplasare pe tot parcursul zilei de azi. Voi fi langa apa si intre oameni, suedezii sunt si ei oameni, imbracat mai gros decat este indicat pentru acest anotimp (Suedia si "vara") si cu ochelari de soare.

Daca mi-e dor de Romania? Nu stiu; voi ce credeti? Am descoperit ceva ciudat despre agitatia si haosul din Romania - dupa cateva luni au inceput sa-mi lipseasca. Ah, cat de alunecosi sunt acesti pereti.

Apropo - ieri s-a votat in parlament o modificare la codul penal. Sau lungit sentintele maxime. Si asta s-a intamplat cu mai putin de doua saptamani dupa ce am scris ca ar fii bine ca sa nu se elibereze cineva care a omorit un om dupa vreo 6-7 ani. Vedeti? Daca aveti o opinie si va luptati pentru ea, chiar poteti schimba lumea! Sau am eu un timing impecabil cu unele articole - nu stiu. Aceasta decizie parlamentara a fost primul rezultat concret al blog-ului meu. De fapt nu; a fost al doilea rezultat concret. Ha ha!



B.

Niciun comentariu: