duminică, 31 mai 2009

Bla bla

Ce sfarsit de saptaman frumos! Trebuie sa zic ca putine lucruri se compara cu vremea din Suedia atunci cand este asa cum a fost in acest sfarsit de saptamana. Eu nu prea am avut timp sau chef sa o savurez pe de plin deoarece sunt foarte incarcat cu tot felul de chestii de rezolvat. Dar totul, aproape totul, pare sa fie mai usor atunci cand vremea este frumoasa.

N-am mai prea scris pe blog fiindca stau cu nasul in carte. Si nici nu vreau sa scriu despre ceea ce citesc fiindca subiectul este sau prea banal sau, cum a fost cazul in acest sfarsit de saptamana, prea dificil ca sa pot scrie in romana. Va spun doar ca am citit cartea Cosmos scrisa de Stephen W. Hawking si am citit-o non-stop. Nu am putut sa ma opresc odata ce am inceput sa citesc.

Cu proiectul? Mars inainte!

B.

Niciun comentariu: