vineri, 5 iunie 2009

Vineri seara

Pentru prima data in nu stiu cata vreme am ceva de facut vineri seara. Este un sentiment ciudat, dar placut. Fiind aniversarea orasului am sa merg la cateva concerte. Trebuie sa aleg intre Yvonne si Pain of Salvation si cred ca am sa aleg Yvonne. Pain of Salvation este o grupa care este mai cunoscuta in afara orasului. Este intrun fel tipic mentalitatea de aici uneori. Sa nu te crezi mai presus decat noi; sau legea lum Jante cum este numita. Dar ei si-au facut un nume prin Asia si dupa concertul din aceasta seara pleaca in SUA pentru un turneu de 26 de concerte. Asa de curiositate, fostul lor basist si eu am fost in aceeas formatie. Imi aduc aminte ca era genial ca muzician si unul printre cei mai de treaba persoane pe care am avut placerea sa cunosc. Mai jos gasiti cate-o melodie cu fiecare.



Niciun comentariu: