sâmbătă, 6 iunie 2009

Yvonne!!

Cred ca am fost martor la ceva istoric ieri. Yvonne. Nefind prezent in Eskilstuna ultimii ani, chiar daca locuiam aici, nu am stiut ca s-au despartit. Dar ieri seara a fost primul lor concert de cand sau reunit. Au fost excelenti. A fost fantastic. Dupa primele zece secunde ne-am dat seama ca ceva magic este pe cale sa se intample. M-am intalnit cu doi prieteni buni, un el si o ea, un cuplu care au fost in aceeas formatie ca vocalistul de la Yvonne, intr-o formatie cu numele Le Mans, si si lor le-a picat fata. A fost absolut fantastic.

Azi vine regele si regina suediei. Apoi, incepand de la 14.00 si culminand 20.30 intr-un jamsession, este jazz! La 20.30 joaca Suedia impotriva Danemarcii in calificarile la campionatul mondial de fotbal. Sa fie sanatosi - eu vreau jazz.

B.

4 comentarii:

Anonim spunea...

De ce la EMC 2009 pe short oil se joaca de pe boardul 10 in lung de linie? Nu ar trebui sa joace mai din stanga?

Bogdan Dobondi spunea...

Nu-s eu in masura sa dau sfaturi. Eu m-am lasat. 2 ani am stat acolo in care puteam sa dau sfaturi dar fiindca n-a fost nevoie de cunostintele mele am fost nevoit sa plec. Acum, fiindca acel sport nu ma mai pasioneaza, simt ca nu am nici un drept sa vin cu tot felul de sfaturi. Oricum, cei care acum se afla in Danemarca sunt cei mai buni Romani si sunt sigur ca stiu deja...

Anonim spunea...

Era doar o curiozitate. Atat. Nu e vorba de nici o aluzie. Ci doar vroiam sa aud o parere a unei persoane cu multa experienta in bowling

Bogdan Dobondi spunea...

Nu am luat-o ca o aluzie. Am stat acolo atata timp fara sa fiu bagat in seama de multi si fara sa fiu acceptat de multi. M-am hotarat sa dau sfaturi doar celor care au fost de treaba cu mine. Putini stiu prin ce am trecut toamna trecuta si, sincer si scuze ca spun, m-am scarbit sa dau sfaturi ca antrenori din tarile mari ale bowlingului precum Grecia sau Italia (!) sa primesca toata recunoasterea. Am fost acolo, printre voi, iar in loc de respect am fost mancat, lucrat si amenintat cu bata de baseball. Am fost acolo si vroiam sa fiu acolo pentru binele tuturor, dar jelozia unora aproape ca mi-a distrus viata. Nimeni nu are dreptul sa se joace cu viata altcuiva asa cum au facut unii cu mine. Putin din acea comunitate mi-s prieteni, dar celor care sunt le dau cate sfaturi vor. Iti raspund la intrebare, dar trimite-mi mail ca sa stiu cine esti.