joi, 16 iulie 2009

Pentru luptatorul luminii - varianta light!

Domnule Brigadir

Totul ce ati scris vizavi de familia mea se poate gasi pe google. Singurul lucru ce ati facut de cand va cunosc este sa va umflati propriul ego. Dar de data asta ati calcat peste un prag si va recomand sa nu o mai faceti. Dvs stiti unde ma puteti gasi si eu stiu unde va pot gasi. Eu propun sa o lasam asa, fiindca undeva inca mai sper ca sunteti o persoana civilizata...

Nu va flatati cu nu stiu ce abilitate super-umana a la serialele TV americane. Ati folosit google. Sa nu faceti greseala de a crede ca ma cunoasteti pentru ca v-ati invatat sa folositi google. Chestiile cele mai interesante despre persoana mea nu sunt pe google - va asigur!

Sunt cateva persoane publice in Romania pe care le detest. In clipa in care Dvs m-ati comparat cu unul dintre ei, Vadim Tudor, ati pierdut orice sansa de a fi luat in serios de mine. Asa ca ma leg de dumneavoastra, ma distrez si va fac sa puneti botul tot felul de tampenii. Scoala ochiilor albastri este foarte previzibila. Dar ma uimesc cu cata pofta le muscati de fiecare data.. :) De ce o fac? Pentru ca pot!

Nu stiu daca ati observat, dar atunci cand Dvs ati avut ceva de spus si cand ati spus-o intr-un ton civilizat, v-am raspuns cu tot respectul. Daca vi se pare ca nu va arat respect, va rog sa tineti cont ca ma port cu Dvs asa cum Dvs va purtati cu mine (si presupun si cu altii). Eu nu sunt ca multi dintre ceilalti romani stabiliti in Suedia, care, atunci cand Dvs si altii ca Dvs incepeti sa tipati si sa atacati personal, tac si nu se mai baga; eu musc inapoi domnule Brigadir. Oricat de mare ar fi furtuna care o provocati, nu o sa ma prabusesc, nu o sa tac si nu o sa incetinez la exprimarea opiniilor mele.

Dar totodata ati confirmat, prin modul de a participa intr-o dezbatere, ca sunteti romanul intr-adevar sa scos din Romania, doar ca Romania n-a fost scoasa din el. Genul Dvs, daca intr-adevar sunteti asa cum lasati impresia aici pe suedia.se ca sunteti, ma scarbeste. Acest mod de a se exprima si a reactiona este, in opinia mea personala, cea mai mare problema a Romaniei si motivul pentru care noi romani din Suedia suntem cei mai imprastiati dintre toate grupurile etnice si cei care se ajute cel mai putin intre ei...

Cunosc romani stabiliti de multa vreme in Romania care sunt respectati in comunitatea in care traiesc si care ne-ar putea reprezenta neamul si tara (un job care de altfel nu ma intereseaza), dar ei nu se baga! Nu vor se stie despre Romania sau alti romani. De ce?

Pentru ca exista persoane, scandalagii, ca Dvs domnule Brigadir. Pentru ca nu au chef sa se apere pana si de cei care-i impartasesc opiniile. In Dvs, domnule Brigadir, vad un fel de Gigi Becali, varianta cu mai putine milioane, poate chiar nici unul, si care se autonumeste lupatatorul neamului si a corectitudinii. Ca Gigi Becali, nu realizati ca de fapt Dvs, si altii ca Dvs care se aud peste tot prin media si prin ministerile din Bucuresti, prin primariile din Romania si prin biroul patronului din firmele romane; toti aveti impresia ca stiti totul, ca doar Dvs aveti dreptate, doar Dvs luptati impotriva corectitudinii si toti ceilalti sunt fie prosti sau au vreun scop meschin. Ei, nu este asa. Si pe mine nu o sa ma puteti intimida la tacere. Nu cunosc cuvantul roman care ar traduce cuvantul suedez mobbare, dar asta sunteti, si cu mine n-aveti cu cine. Cum ziceam, musc inapoi!

Nu intelegeti ca nu opinia Dvs este ceea ce ma deranjaza ci modul in care o exprimati? Este lipsit de orice fel de bun simt. Mereu aveti un ton rautacios si bascalios. Chiar credeti ca am sa tac? Sau ca o sa va respect? De fiecare data cand imi comentati articolele incercati sa suciti ceea ce am scris si insinuati ca as fi spus lucruri pe care nu le-am spus. Dar m-am mai confruntat cu ochi albastri, nu de mult, si nici atunci nu i-am lasat sa-si faca de cap! Cum ziceam, cele mai interesante lucruri despre mine nu le puteti gasi prin google...

Eu vreau, prin articolele mele, ca oameni sa le comenteze. II respect pe cei care nu sunt de aceeas parere ca mine. Consider ca dezvoltarea mea personala depinde de oameni care ma critica si chiar sper ca am sa fiu criticat toata viata - doar asa am sa invat ceva. Dar nu pot sa iau critica Dvs in serios domnule Brigadir. Nu este obiectiva, nu duce dezbaterea inainte, nu este constructiva si nu am ce sa invati de la ea. Din contra Dvs incercati in modul caracteristic balcanic (si si italian), sa duceti subiectele mele intr-o alta directie, care va face persoana Dvs mai glorioasa.

Eu imi exprim opiniia; e dreptul meu democratic! Si ma apar, domnule Brigadir. Ma apar cum stiu eu mai bine - cu mintea mea si cu scrisul. Norocul Dvs este ca aceasta corespondenta este in limba romana - limba in care ma descurc destul de rau in comparatie cu suedeza...

B.

Niciun comentariu: