sâmbătă, 11 iulie 2009

Cafeaua de dimineata

Vad ca a iesit soarele din nou. Au fost cateva zile cu o ploaie torentiala, dar eu n-am prea suferit deoarece am stat in fata calculatorului citind si scriind. Bursa e bursa si merge asa cum este logic sa mearga. Cred ca trendul din ultima luna va continua pana la intalnirea G20. In momentul de fata lumea a inceput sa aiba dubii serioase ca ce a fost mai rau a trecut, asa cum spun multi politicieni. In fine, daca e sa spun ceva concret atunci - eu as fi lichid sau cu o pozitie mica scurta. Daca ma insel, ceea ce nu cred ca fac, si sunt lichid atunci nu pierd nimic. Daca am dreptate, atunci va fi un mic profit, pentru care am riscat destul de putin. Mi se pare o tactica logica pentru perioada asta.

Stiu ca tocmai am scris ca Romania n-ar trebui sa fie in UE, nu mi-am schimbat parerea, dar vreau sa spun ca mi-e foarte dor de Romania. Sper sa nu mai dureze mult timp pana ma intorc. Din pacate nu cred ca prind aceasta vara - mai am treaba pe aici si vreau sa iasa bine.

Ieri am aflat ca pe 24 august, daca nu ma insel, Mircea Cartarescu va veni la Institutul Cultural Roman din Stockholm. Sper sa ajung, adica, sunt hotarat sa ajung, fiindca mi-ar place mult sa-l vad in persoana. Admir persoane care sunt atat de buni la ceea ce fac incat oricat de mult as incerca si m-as perfecta, n-as fi in stare sa ma apropiu de nivelul lor. Dansul este unul dintre acele persoane. Nu stiam ca a fost tradus in suedeza, iar cu ocazia vizitei am sa incerc sa pun mana pe cateva exemplare din triologia "Orbitor" in suedeza. Vreau sa-i fac un cadou cuiva si dansa nu vorbeste romana.

Am sa scriu si despre altele mai incolo, acum vreau sa-mi termin cafeaua impreuna cu Suie Paparude si ce mai imi trimite DJ-ul meu preferat pe messenger, apoi vreau sa dispar cateva ore. Unde? Stiu eu unde....

B.

Niciun comentariu: