sâmbătă, 7 mai 2011

Legenda Severiano Ballesteros nu mai este

Sunt foarte trist. Cei care-mi citesc blogul sunt, în marea majoritate, prietenii și cunoștințele mele din România. În România n-am avut posibilitatea să manifestez una dintre pasiunile mele - golf-ul - și ca atare, cei care m-au cunoscut în România n-au cum să știe că am această pasiune. Însă o am. Iar azi sunt foarte, foarte trist. O legendă nu mai este.

A murit Severiano Ballesteros.

Acum doi ani medici au descoperit că are o tumoare cerebrală. A fost operat, însă până la urma n-a putut învinge boala. A decedat în această dimineață în locuința sa, alături de familie.

Cine este Ballesteros? Pe terenul de golf, era cunoscut pentru incheiătura mâiniilor sale. Dacă ești un jucător de talia mea, te afli printre copaci mai des decât o veveriță atunci când joci golf. Uneori îți mai iese o lovitură dintr-o poziție mai puțin obijnuită, de pildă de sub un tufiș peste o piatre și printre patru copaci; atunci poți spune că ai făcut un Ballesteros. Adică, ai scos-o miraculos cu ajutorul instictului.

De data asta însă, Ballesteros nu s-a mai putut scoate. Severiano Ballesteros a fost un un campion. Lumea este acum mai săracă și cu mai puțin talent.

Un citat spus de jucătorul Tom Lehman descrie esența jucătorului Ballesteros:

"I've always said that his body language said, 'Hey, I may have hit a really crappy shot right there, but if you miss this next one, you'll miss the greatest shot ever hit.' That's just the way he walked, the way he acted, the way he carried himself. He never seemed to ever doubt his ability."
Două filmulețe cu unele momente spectaculoase oferite de acest geniu:



Niciun comentariu: