sâmbătă, 22 august 2009

Eu si socializarea, banana si mustarul....

Acasa dupa o seara in oras. In sfarsit acasa dupa o seara in oras. Totul e la fel, toti se compoarta le fel, toti beau la fel de mult - parca timpul a ramas static si nimeni sau nimic nu s-a schimbat.

Mi-e atat de straina aceasta lume plina de persoane, fara trasaturi feminine sau masculine, care au obiceiul de a bea si se imbata vinerea si sambata seara. O masa gri si neinteresanta.

Toti arata la fel. Parca sunt de aceeas sex. Am stat 3 ore la o terasa si jur ca n-am vazut vreun barbat sau o femeie. Am vazut doar persoane in stare de ebrietate mai mult sau mai putin avansata.

Stiu ca nu mai sunt cel de altadata si ca am devenit altcineva si altcumva. Am cateva targeturi si stiu ca voi reusi sa le ating. De ce? Pentru ca pot. Pentru ca sunt mai capabil decat crede toata lumea.

Iar atunci cand am ajuns unde mi-am propus sa ajung, cei care m-au dezamagit si care si-au batut joc de mine, si care cu siguranta au sa-ncerce sa mai stoarca aceasta carpa din nou, vor afla cine sunt si din ce sunt facuti.

B.

Niciun comentariu: