marți, 23 februarie 2010

Sfarsit de saptamana la Kolosvar

Am fost in Cluj in acest sfarsit de saptamana. A fost absolut minunat. M-am plimbat de unul singur, ceea ce mi-am dorit de multa vreme, am ras cum n-am mai ras de nu mai stiu cand impreuna cu cativa prieteni si m-am simtit bine in general asa cum doar Clujul ma poate face sa ma simt. Cred ca este ceva in aierul Clujean...

Rareori ti se indeplinesc toate asteptarile unei calatorii, dar vreau sa zic ca de data asta totul s-a intamplat exact asa cum ma asteptam inainte sa plec, chiar si cum au reactionat prieteni mei care, cel putin unii dintre ei, au fost luati prin surprindere ca am ajuns si pe la Cluj. Regret totusi ca nu am ajuns sa ma vad cu mai multi, dar timpul a fost scurt si am avut zile destul de incarcate. Imi cer scuze daca am uitat pe cineva si promit ca am sa ma revansez cat mai repede. Multumesc prietenilor mei care si-au facut timp pentru mine desi sunt si ei ocupati de viata de zi cu zi; mi-a fost dor de voi!

B.

Niciun comentariu: