vineri, 18 septembrie 2009

Potpuri

Am avut o saptamana destul de aglomerata. Parca am locuit in masina si acuma, vineri seara, se simte ca si cum n-am facut nimic toata saptamana. In fine, am fost in Stockholm, din nou, si nu cunosc un oras mai frumos cand vreme este asa cum a fost aceasta saptamana.

L-am ascultat destul de mult pe Lars Winnerbäck ultimele zile. Imi place vocea lui, pacat doar ca e un comunist scarbos.





Eu am unele idei despre materie si energie neagra, idei care sunt bazate pe ceea ce am citit ultimele 6 luni, dar nu am de gand sa incerc sa le explic aici pe blog. Insa acum cateva zile am gasit un articol pe sciencedaily.com care atinge oarecum ceea ce cred eu. Evident ca nu am cum sa dovedesc ceea ce gandesc, inca, si din acest motiv imi cer scuze pentru hibrisul meu. Este pasiunea mea si nu ma pot abtine...

Alte doua articole foarte interesante citite in seara asta:

MIT Physicists Create New Form Of Matter
Superconducting Surprise: Better Understanding Could Bring 'Endless Applications'

Al doilea articol mi se pare foarte interesant. Dezvoltarea metodelor de a elimina frictia v-a scadea consumul de energie. Perfectionarea metodelor de productie energetica si a folosi energia cat mai eficient sunt cele mai importante provocari contemporane. Parerea mea personala, evident...

Pentru cei care au spus (romani care nu au prea multa experienta cu ciclul economic desi sunt plini de bani) ca criza financiara v-a fi eterna si ca lumea v-a intra in haos si ca lucrurile se vor normaliza peste 10-15 ani; va recomand frumos si respectuos sa cititi acest articol:

U.S. household wealth up for first time since 2007


Asta-i in SUA. Dar Suedia este la fel, impreuna cu multe state din UE. Romania a intrat in aceasta criza 6 luni mai tarziu decat SUA de exemplu. Logic este ca va iesi din criza 6 luni mai tarziu. Un gand de-al meu doar, dar "ceasul economic" nu este o inventie noua si nu e de mirat ca ceasul merge ca...ceasul!

In Romania, de la profituri in randul sutelor de procente s-a mers la bani gheata in cont sau in saltea. Nu stiu de ce ma mai mir deoarece stiu ca trecerea de la un fenomen abnorm la o aberatie sunt chestii normala in Romania. Calea mijlocie si sange rece sunt doar mituri, OZN-uri pentru cei din Romania care cica stiu totul deja. Atunci cand panica s-a instalat in gandirea omului, logica isi face bagajele si pleaca la mare in vacanta si v-a dati si voi seama ce bine gandite sunt deciziile luate in panica.

Nu stiu de ce mai asteapta coalitia impotriva terorismului? Uite - pe asta trebuie sa-l prindeti:

Mahmoud Ahmadinejad Oameni precum acest individ nu merita mila sau un comportament civilizat. Singura limba pe care o cunoaste este limba bilutei rotunda si ascutita in directia in care se deplaseaza cu viteza Superman-ului, adica glontul. Cu acest individ se cauta o solutie pentru o pace de lunga durata in orientul mijlociu? Sa nu uitam ca Hitler si-a facut de cap cativa ani inaintea al doilea razboi mondial si ar trebui sa invatam din greselile facute, nu? Vorba lui oaia suprema, aparatorul luminii si al neamului, atotstiutorul europarlamentar criminal Gigi - pac pac si am rezolvat...

Chiar daca inca nu-s convins ca a trecut desi de exemplu OMX30 (bursa suedeza, approximativ) a crescut 40% din martie si pana-n prezent? De ce cred asta? Sub-prime episodul doi... Dar ma gandesc ca exista deja un plan pentru aceste credite care au potential sa devina proaste in urmatoarele luni. Salvarea ar putea fi ca preturile de case in state au inceput sa urce in unele locuri.

Mi-e lene sa corectez aceasta postare, asa ca va rog sa aveti rabdare cu greselile care sunt; era sa spun "daca" sunt, dar hibrisul meu are limitele sale.

B.

Niciun comentariu: