duminică, 13 septembrie 2009

Lucian Blaga

Liniste

Atâta linişte-i în jur de-mi pare că aud
cum se izbesc de geamuri razele de lună.

În piept
mi s-a trezit un glas străin
şi-un cântec cânta-n mine-un dor
ce nu-i al meu.

Se spune că strămoşii cari au murit fără de vreme,
cu sânge tânăr înca-n vine,
cu patimi mari în sânge,
cu soare viu în patimi,
vin,
vin sa-şi trăiasca mai departe
în noi
viaţa netrăita.

Atâta linişte-i în jur de-mi pare că aud
cum se izbesc de geamuri razele de lună.

O, cine ştie - suflete,-n ce piept îţi vei cânta
şi tu odată peste veacuri
pe coarde dulci de linişte,
pe harfă de-ntuneric - dorul sugrumat
şi frânta bucurie de viaţă? Cine ştie?
Cine ştie?

(1919)



si pentru ca a fost chiar urmatoarea melodie pe lista de pe Spotify pun si pieasa asta



In final am avut nevoia sa aud melodia asta. De ce? Pentru ca inca este cea mai tare... Noapte buna!




Un comentariu:

Rasfatata spunea...

Superb.. nimic nu e mai frumos ca muzica buna si de calitate impreuna cu niste versuri... Nice