luni, 28 septembrie 2009

Lars Winnerbäck

Ultimul album lui Winnerbäck este probabil cel mai bun album suedez din toate timpurile. Si asta spune multe avand in vedere ca de aici au provenit, printre altii, ABBA, Roxette si Cardigans. Dedic aceasta postare la doua persoane. Prima este Red fiindca cred ca-i place de Winnerbäck (stiu ca-i place Suedia vara). A doua persoana este G.M. - acest album se numeste ceva de genul "dar daca am sa regret si apoi sa regret inca odata". Are legatura cu ce am tot vorbit; mai sunt si altii la fel ca tine si ca mine si Winnerbäck este unul dintre ei...sau noi... Pierzi doar atunci cand nu incerci sau cand te lasi si nu mai incerci. Asta-i secretul.



Melodia se numeste, liber tradus, "Nu pot nicicum sa-mi fac ordine in viata". Am zambit.



Poate cea mai tare melodie de pe tot albumul. Titlul in romana este ceva de genul "Un exemplar rar". Nu-mi place sa traduc suedeza in romana. Stiu prea multa suedeza si prea putina romana ca sa pot face asta si sa nu ma simt ca un analfabet...



B.

Niciun comentariu: