sâmbătă, 10 aprilie 2010

Stres, Venus şi condoleanţe

N-am mai avut timp să scriu pe blog deoarece am avut un timp limată pe care am incercat să-l respect. Am reuşit să-l respect, dar am fost nevoit să stau 20 de ori in continuu vineri şi sincer, acuma doar de a sta în faţa calculatorului nu-mi arde. Oricum, am să bag câte ceva din lumea astronomie azi, dacă-mi permite timpul.

Se pare că planeta Venus, vecina noastră, incă mai trăieste din punct de vedere geologic. S-a crezut că Venus nu mai este activă geologic însă nava de la ESA, Venus Express, care se află în orbită în jurul vecinei noastre deja din 2006, a descoperit că mai sunt incă vulcani activi. Asta ar alătura-o pe Venus de acel grup mic de corpuri celeste din sistemul solar care sunt active geologic. Mai multe pe sciencedaily.com

imagine: NASA/JPL-Caltech/ESA

Vreau să transmit condoleanţe celor care au avut rude la bordul avionului care s-a prăbusit azi. Este o tragedie personala pentru multi polonezi şi pentru Polonia.

B.

Niciun comentariu: