marți, 1 martie 2011

Nesimțirea și prostia conspiratoriciilor 9/11

În general, omul încearcă să înțeleagă tot ce se întâmplă în jurul lui. Însă atunci când lucruri neobijnuite se întâmplă, lucruri majore al cărora magnitudine face înțelegerea tuturor detaliilor aproape imposibilă, omul începe, în general, să frământe. Iar la moment dat apar teoriile care acoperă găurile din mintea omului. Așa se nasc teori conspiratorice. Sunt mai multe, însă aici mă refer la teoriile care dau explicații idioate, explicații bazate pe nimic, referitor la atacurile din New York pe 11 septembrie 2001.

Personal mi-e foarte greu să cred că în 2011 încă mai există oameni care aleg cele mai fantastice explicații posibile, oameni care instantaneu devin experți în construcție, în aviație sau în politică internațională. Dar se întâmplă, chiar în 2011. Oare este vorba că mulți au prea mult timp și nu știu ce să facă cu el? Aceste teorii care nu ajută pe nimeni decât pe acele forțe malefice de pe pământ, forțe care sunt alimentate de ură și care folosesc pretextul unei religii să-i ucidă pe toți care nu gândesc ca ei. Culmea, chiar și pe cei mai aprigi teoreticienii conspiratorici, căci mulți dintre ei nu se închină spre Mecca.

Mai jos găsiți un film care arată, pe scurt, prostia teoriilor conspiratorice legate de acele evenimente din New York. Aici găsiți un site care discută și argumentează împotriva teoriilor conspiratorice.  

Paranoizii sunt regii internetului! M-am enervat pe parcurs ce am scris acest articol. Doamne, lumea e plină de proști!! Și mă mir cum oameni ineligenți pun botul la cele mai tâmpite explicații posibile...

Eu mă enervez de fiecare dată când cineva încearcă să susțină aceste teorii aberante. Pe lângă faptul că aceste teorii sunt o pierdere de vreme având în vedere că toate sunt complet lipsite de metodă ștințifică și reprezintă doar interpretări în care dovezi fizice (cantitative) sunt ignorate sau fabricate, mai sunt și jignitoare tuturor care au plătit cu viața pentru simplu fapt că au mers la muncă.

N-ar trebui să mă mir. Hitler a ucis milioane de oameni dar incă mai sunt oameni care spun că sunt naziști sau că holocaust-ul este doar o teorie conspiratorică. Prostia omenească ne va ucide mai repede decât o să ajungem noi să distrugem planeta.

Important; uitați-vă la clip cu sonor....


Niciun comentariu: