duminică, 12 decembrie 2010

Atentat terorist în Stockholm?

Azi, cineva a detonat o bombă în centrul Stockholms-ului. Autoritățile au primit un mail care spunea că este cazul să moară copii suedezi așa cum mor copii musulmani. Mail-ul a acuzat indolența guvernului față de desenurile lui Lars Viks, care sunt caricaturile celebre publicate într-un ziar din Danemarca.

Aștept încă confirmare, dar dacă a fost vorba despre un atentat sinucigaș în capitala Suediei, atunci, din punctul meu de vedere, nu mai este de discutat. Nu mă înteresează de moral, sau dacă americanii vor petrolul, este război de-a dreptul și eu știu cu ce parte țin.

Suedia este una dintre cele mai tolerante țări din UE. Nu există nici o scuză, nici o justificare, nimic, care ar explica acest lucru. Dacă este adevărat și este vorba despre un atentat terorist, linia este trasa. Este vorba de eu sau ei și vă dați seama că alegerea este simplă. Eu.

B.

3 comentarii:

countess spunea...

Si cand ma gandesc ca adesea trec pe acolo, pe Drottninggatan.:( Trist. Acum vreau sa vad ce o sa urmeze , care este urmatoarea miscare a suedezilor.

Anonim spunea...

Idiotii care au condus Suedia in ultimii cativa zeci de ani (10-15, 20? -- ei stiu mai bine, eu sunt de mai putin de 3 ani aici) si prin politica de imigrare ce au avut-o si pe care se pare ca tin mortis sa o continue au "batatorit" calea spre asa ceva... Si-au facut-o singuri cu mana lor. Som man bäddar får man ligga.... aah, da, stiu... sunt un rasist ca mi-am permis sa spun asa ceva.

Anonim spunea...

@countess: din cate vad eu cum merg treburile in Suedia probabil o sa-i pupe in c*r si mai cu foc pe acesti "nysvenskar".