vineri, 17 decembrie 2010

România ocupă locul patru în UE după creşterea exporturilor la nouă luni

Am râs cu poftă. Pe mediafax.ro a apărut știrea cum că exportul a crescut și că România ocupă locul patru într-un sondaj făcut de Eurostat. Bun asta-i bine și nu prea este de comentat. Întrați și citiți însă primul comentar, de fapt, ca să nu vă mai obosiți, vi-l public aici:

”eu zic ca Boc este un imbecil mai...e de vina categoric...ce ii facem pentru mizeria asta? tari de-o schioapa sunt inaintea noastra..asta este bataie de joc frateeee, nu se mai poate asa..”
Tristețea este cu atât mai mare având în vedere că este imposibil de spus dacă omul este serios sau dacă într-adevăr gândește așa. Frate, crede-mă, din perspectiva mea nu e mare diferență între România și acele țări de-o schioapă, ba din contra, mulți cu aceeași perspectivă spun că România este cea mai schiopă dintre ele, iar tu fiind dovada supremă!

sursă: mediafax.ro

B.

2 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.jurnalul.ro/opinii/editorial/diversiunea-schengen-izolarea-si-coruptia-regimului-basescu-563044.html

Bogdan Dobondi spunea...

Foarte bun articolul! Eu ma intreb de ce doar acuma cand li se taie din salar tuturor lumea se trezeste sa protesteze; doar acuma au fost invetate acele practici?

Furt este furt si atunci cand altul este furat.