duminică, 5 decembrie 2010

Concluzie: uneori sunt incompetent...

Am realizat ceva. De fapt nu este vorba că am realizat ceva atât cât este că mi s-a confirmat ceea ce știam de mai de mult, adică simplul adevăr că sunt incopetent la unele chestii. Mereu devin mai gândicios prin decembrie. Fiindcă este sfârșit de an și mă gândesc foarte mult la ce a fost bine și ce a fost mai puțin bine în anul aproape trecut, analizez, trag concluzii și planific pentru viitor.

În prima parte a anului am tras unele concluzii care au fost puse sub semnul întrebări în această toamnă. Ultimele două săptamâni mi s-a dovedit o dată pentru-ntotdeauna că acele concluzii au fost foarte corecte. Sunt unele lucruri, unele aspecte din viață, care mi-s total necunoscute. Am înțeles acum că nu mai are sens să mai-mi bat capul cu acele chestii, acel aspect al vieții, fiindcă nu-i de mine, fiindcă greșesc și atunci când sunt absolut sigur că procedez bine. Asta înseamnă, pur și simplu, că sunt incompetent și că aș face bine să mă concentrez la altceva.

Nu pot avea pe toate în viață. Asta a fost concluzia care, după ce a fost contestată, este confirmată ca fiind una corectă și pe care se poate construi un viitor acceptabil.

B.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sau...

Nu esti incompetent, ci doar singur la categoria respectiva. Un fel de "n-ai cu cine".

Doar un alt punct de vedere, daca vrei...