miercuri, 15 aprilie 2009

Diverse...

Am facut cateva schimbari. Sper sa va placa. Am avut o zi destul de lunga azi si sunt destul de obosit. Maine va fi mai lejer deoarece trebuie doar sa citesc. De abia astept.

Acum cateva zile mi-am lasat id-ul de mess pe un forum pentru romani in Suedia. Cateva ore mai tarziu m-au contactat cativa romani si am stat de vorba. Unul dintre cei cu care am stat de vorba m-a captivat cu povestea lui. Nu am sa scriu acuma acea poveste, deoarece nu am acordul lui. Dar sper sa-l primesc si atunci am sa scriu o postare.

Nu stiu cat timp o sa stau in Suedia fiindca am planuri din ce in ce mai mari legate de "proiectul" meu. Mi-ar place totusi sa fac ceva pentru a promova tara noastra in Suedia. Este adevarat ca la noi in tara sunt multe lucruri necivilizate si urate. Este la fel de adevarat ca in aproape toate domenile ne lipseste un anumit nivel de civilizatie. Dar eu am descoperit si multe lucruri incredibil de frumoase si interesante. Istoria romana este foarte interesanta. Romania este o tara frumoasa si sunt sigur ca zona montana va fi apreciata de suedezi.

Avem mancaruri care ar fi pe placul tuturor suedezilor. Avem scriitori si poeti care au scris si care scriu atat de frumos incat fiecare pagina provoaca piele de gaina si te lasa cu impresia ca ai citit ceva ce nimeni altcineva n-a citit. Avem o limba bogata si frumoasa de care ar trebui sa fim mandri. Avem oameni foarte inteligenti in istoria noastra, Henry Coanda fiind unul dintre ei. Noi am reusit sa trimitem un roman in spatiu (aici ne-au fost de folos rusii) 26 de ani inaintea suedezilor. Il cheama Dumitru Dorin Prunariu si a fost membru echipajului Soyuz 4 in 1981.

Mi-e dor de vara...

B.

Niciun comentariu: