vineri, 10 aprilie 2009

Fara somn

Urasc noptile albe. Nu am avut somn noaptea asta. Am stat pe net si am citit si am cautat informatii despre diferite persoane. La cat de mare si tare este Google, am observat ca nu spune totul. In fine...

Este 05.17 si afara e lumina. Am uitat cum poate sa fie in Suedia. Soarele rasare pe la 4 dimineata si este chiar frumos si luminos. La cat de luminoasa sunt verile aici, la fel de intunecate sunt si iernile, dar nu ma plang.

Stateam de vorba cu un prieten azi despre sistemul de educatie din Suedia si am fost amintit ca, desi sunt unele lipse, exista totusi si unele aspecte foarte avantajoase aici. In primul rand: este gratuit. Dupa cativa ani in Romania uitasem acest lucru. Cunosc cativa studenti in Romania care chiar au fost nevoiti sa faca un efort financiar destul de mare pentru a studia la o universitate.

Mi-e dor de Romania. Chiar mi-e dor de Romania, asa cum este ea. Stiu ca unii dintre voi nu pot intelege acest dor, nici eu nu prea inteleg de ce, si totusi...imi lipseste Clujul si si Bucurestiul.

Din pacate, dupa cum se pare acuma, va dura ceva vreme pana am sa mai calc prin Romania si sunt trist din acest motiv.

B.

Niciun comentariu: