duminică, 26 aprilie 2009

Hmm...prea multa cafea...cred...

Azi a fost o zi frumoasa de primavara. Am stat la o terasa si am facut cunostinta cu Euler. Este adevarat ca se cam uitau oameni la mine. Si intr-un fel ii inteleg fiindca este duminica, cald si ziua in care trebuie sa te relaxezi. Cam asa gandesc multi. Norocul meu este ca sunt altfel si cam ciudat (excentric imi place mai mult dar si ciudat merge), altfel m-as fi simtit altfel si ciudat.

Azi, in loc de o barfa cu prieteni la o terasa, mai am facut cunostinta cu Euler. Bine, inca nu ne cunoastem asa de bine si n-as spune ca suntem prieteni, cred insa ca-i place de mine. O sa ne vedem si maine si sunt sigur ca atunci o sa devenim si mai apropiati.

In fine, azi a fost o zi ca-n filmul Matrix. Parca am vazut codul care dezvaluie totul si acuma trebuie doar sa invat cum sa-l interpret. Dar imi place sa invat intre oameni care stau si-si pierd vremea discutand ce au facut la petrecere sau cine s-a cuplat cu cine. Acele conversatii imi confirma ca am iesit din Matrix si ma motiveaza sa continui pe calea pe care ma aflu. Sunt convins ca daca vrei mai mult din viata atunci trebuie sa faci lucruri pe care ceilalti nu le fac.

Exemplu:

DUMINICA - PRIMA ZI DE PRIMAVARA (sau printre primele)

Lumea in general: Cu prietenii la o cafea sau la o plimbare. Discutii despre nimic si totul. Relaxare dupa o saptamana infernala sau fuga de realitatea care le sopteste ca maine este luni si saptamana infernala incepe din nou. Sa facem cat mai putin si sa gandim cat mai putin este mantra masei gri.

Eu: E duminica? Aham. Nu stiam. Oricum nu conteaza fiindca am de muncit la proiect. "Nu mersi, nu vin la terasa cu voi fiindca am de lucru... Si ce daca e duminica? Doar pentru ca este ziua inainte de luni nu schimba faptul ca trebuie sa muncesc...". Asa a sunat singura mea conversatie telefonica azi. Nu ma mir ca prieteni ma suna din ce-n ce mai rar. Nici nu-i judec fiindca-i inteleg. Daca ma gandesc bine, nici nu cred ca-i mai am. Dar totul are un pret, nu?

Asa si? Daca iti doresti lucruri extraordinare in viata nu poti face lucruri ordinare. La mine se aplica si proverbul: "doar idiotul face aceleas fapte si se asteapta rezultate diferite".

Ei: o zi de relaxare si reculegere cu prieteni si/sau cu familia.
Eu: printre ei cu o carte, un caiet si un calculator - facand cunostinta cu Euler.

Intrebarea de $64.99 este cine are dreptate; eu sau ei?

B.

Niciun comentariu: