miercuri, 22 aprilie 2009

Echilibru

Ma gandeam azi ca am ajuns intr-un loc in viata unde eu si toti cei din jurul meu avem doar de castigat daca raman si nu-mi schimb locatia sau, mai adecvat, planurile mele. Daca ma misc din acest loc sau daca-mi schimb planurile atunci toti, inclusiv eu, avem de pierdut. Si cand am terminat acest gand am inceput sa rad. Am realizat ca in viata mea s-a instalat un fel de "the Nash Equilibrium".

Pentru mine este un mare progres deoarece mereu am fost cel care platea "the sucker pay-off", ca sa continui relatarea la teoriile lui John Nash. Dar acest lucru sa schimbat. Am descoperit si acceptat un nou adevar. Si cu el un viitor.

Cine am fost nu mai este, iar cel care voi fi acum se formeaza.

B.

5 comentarii:

aka Vali spunea...

ha,ha.
eu azi am trait starea de disperare marca IDM, cand brusc se usuca pista si incepi sa-ti iei campii.
doua zile am jucat pe ungere de 34, ulei mult, de toata lumea tb sa joace din interior si toti dadeau 160-170, numai Piticu 200, dupa ce l-am convins sa joace din interior.
azi, ca un facut, ulei putin , toata lumea da din dreapta, ca asta stie, peste 190.
si Simut 230(medie).
Piticu, ca si mine, 170.
eu ma luptam cu interiorul meu, nu intelegeam de ce n-am back-end.
ajunsesem sa dau pe pista 2(care nu intoarce, stii bine) 35 cu 15, sau 40 cu 17, ca pe acolo aveam un pic de ulei.
azi mi-am jurat in barba ca ma las de bowling.
noroc ca a venit Piticu si a confirmat ca e mult mai putin ulei ca ieri si alaltaieri, ca altfel faceam figura de paranoic.
iar restul imbecililor fericiti ca au dat scor mare pe lung de linie de 10.
bineinteles, ca dupa aceea, squadul urmator, situatia a revenit la normal, desi masina nu avusese nimic, chipurile.

Bogdan Dobondi spunea...

Pai.. ce sa zic... Intr-un fel trebuie sa-i intelegi si pe cei de la IDM. Nu vor sa-si piarda campionii mondiali de pe lung de linie pe zece. Doamne fereste daca ar trebui lumea sa se invete sa joace bowling... Eu? M-am lasat. In proportie de 99% m-am lasat de tot.

aka Vali spunea...

da, acum incerc sa inteleg procesele fizice care pot afecta pattern-ul.
dar deja m-am ingrozit dupa o ora de studiu.
Kegel a constatat ca vascozitatea uleiului poate varia cu 1 cps/grad.
cps masoara vascozitatea.
gandeste-te ca e vorba de un ulei care are in medie 35 cps.
daca vorbim de grade F, 10 grade celsius inseamna 18 grade F, adica 18 cps.
adica uleiului ii scade vascozitea cu 50%!!!
adica se tot duce si se intinde si nu se mai intoarce nimic...
adica sufletul back-end.
adica ce am trait eu azi???

Bogdan Dobondi spunea...

Nu uita ca nu esti singur pe pista... Stiu cum era in A-uri.. Oricum. La europene vor vedea lumea cu ce se mananca...

aka Vali spunea...

nu, asta-i altceva.
diferenta era de la incalzire...
dupa ce am trecut pe o pista unde daduse Piticu 2 jocuri aveam palnie de 5 borduri...