vineri, 29 ianuarie 2010

Definiţia zilelor bune

HEUREKA!! ( la ora doua dimineaţa!)

Acuma numai somn nu am... Într-un final am înţeles acea dovadă! Poftim? Dovadă? Care dovadă, măi colericule?

Mă bucur că m-aţi întrebat.

Fără să intru-n prea multe amănunte şi fără să vă contrazic în cazul în care vi se pare că nu-s chiar intreg, sau că toate maşinile nu-s întotdeauna acasă - că de multe ori chiar nu-s - pot să vă spun că e vorba de un fel de Sudoku care nu seamănă de loc cu...Sudoku; sau poate seamăna cu-n Sudoku mai abstract, plin de hireoglife şi total, absolut total lipsit de cifre! Na...

Mă bucur că o să adorm un pic mai deştept decât am fost atunci când m-am trezit. Asta este definiţia zilelor reuşite dacă mă-ntrebaţi pe mine. Şi mâine totul începe din nou...

B.

Niciun comentariu: