duminică, 29 august 2010

Gecko, ghecko sau cum?

E duminică, plouă și eu stau în casă, îi ascult Peter Erskine și gașca lui și învăț chimie. Da, i-a venit rândul chimiei și regret că n-am trecut prin această materie mai devereme. Cred că mi s-au aprins mai multe beculețe deasupra capului în ultimele zile decât când sunt noaptea într-un sat pe lângă Cluj, în drum spre Satu Mare. Vai ce dor mi s-a făcut de Semihai...


Ieri seară am citit un articol despre un grup de cercetători de la Stanford care încearca - și se pare că și reușesc -  să constuiască un roboțel care să urce pe suprafețe verticale și plate. Tehnologia este inspirată de  șopârlele ”ghecko” - numele lor în română mi-e complet necunoscut - care pot umbla ”pe pereți”. Articolul îl puteți găsi aici...

Cu alte cuvinte; o invenție pentru cei care de abia așteaptă să se joace ”Spiderman”...

B.

Niciun comentariu: