sâmbătă, 10 decembrie 2011

Ce v-am tot spus?

Am spus-o mai de mult și o spun din: teorii conspiratorice sunt, în cel mai bun caz, o poveste amuzantă și în cele mai multe cazuri dăunătoare pentru că duce atenția de la realitate.

În acest articol de pe mediafax.ro puteți găsi un vidoclip care demontează teoriile oameniilor habarniști care preferă să creadă un profesor mai ciudat de fizică în fața unei investigații făcută de câteva sute de inginerii de la patru universități din SUA.

Serios; câtă ură poți să porți față de o nație, SUA în cazul ăsta, ca să crezi că 200 de persoane de la diferite entități știu să-și țină gură și să nu vorbească despre un secret atât de mare?

În fine, n-am timp să mă ambalez prea mult. Vroiam doar să zic, din nou, ce v-am tot spus?

Link către articol.


Niciun comentariu: