marți, 14 februarie 2012

Jigodia și mârlănia Antenei 3

Azi, citind gsp.ro, văd un link către Antena 3 care-mi spune să am grije să nu fac poc după care aflu că dacă intru pe acel link am să văd imagini cu fostul premier Emil Boc în pielea goală.

Iată, am o întrebare; cât de jegoase sunt tabloidele din România dacă așa ceva apare pe un site de știri care, conform proprile măsuri, sunt ”profesioniști” în știri.

Altă întrebare; cât de mare jigodie trebuie să fii ca să lucrezi la Antrena 3? Sincer, credeam că până și scuze patetice de oameni precum cei de la Antena 3 au unele măsuri. Se pare că m-am înșelat. Dacă asta este presa serioasă din România, atunci, dragi români, aveți probleme mult muuult mai mari decât că președintele este un hoț, tiran, sau cum vreți să-i spuneți.

 Antena 3 este vocea opoziției. Iată comportament civilizat. Vă mai mirați că trăiți atât de bine?

Niciun comentariu: