luni, 2 ianuarie 2012

În 2012 am să...

Voi ce v-ați propus să faceți 2012? Eu mi-am propus unele lucruri pe care aș vrea să le fac. Unele sunt de multă vreme pe listă, altele sunt noi.

1. Să-mi fac abonament la gim. (pe listă din 1998, iar unul dintre motivele pentru care nu am abonament la gim este pentru că și așa arăt destul de bine... )
2. Să văd o tornadă. (pe listă din 1990 și ceva)
3. Să trec toate examenele și nu numai; să obțin o înțelegere mai profunda asupra materiei pe care o studiez. (din 2010)

Așa că am de muncit. Ziua de revelion la facultate. Ieri la facultate. Azi la facultate.

Trebuie să zic că azi e mai fain fiindcă au venit înapoi toți doctoranzii și profesorii și nu trebuie să fiu singur în toată clădirea.

Sper că aveți o zi buna!

B.

2 comentarii:

Svea spunea...

La multi ani si sa-ti vezi dorintele implinite!

Bogdan Dobondi spunea...

Multumes si deasemenea!