duminică, 22 iulie 2012

Cel mai fraier popor din istoria omenirii?

Iată ce a mai spus plagiatorul, boul șef din România:

Băsescu şi Ungureanu aveau deja vândută ţara străinilor şi celor care le dau şpagă” (mediafax.ro)


Faptul că a spus asta spune totul despre ce crede idiotul, și turma de vaci din preajma lui, despre inteligența susținătorilor săi. Știu, adică până și un neinformat ca și mine știe că Româia a fost vândută pe vremea lui Iliescu, pe vremea ratangiului Nastase care, sa nu uitam, a fost mentorul lui Ponta!


Deci, măi maneliștiilor; omul căruia mentor a fost condamnat pentru corupție a spus asta.... 


Tot rahatul, boul, licheaua asta de șmecher împuțit aruncă cu acuzații? Păi, frați, dacă sunteți atât de idioți încât sa-i dați puterea, atunci vă meritați soarta! Și nici măcar nu mi-e milă de voi. Efectiv sunteți o turmă de oi care se lasă condusă de niște lupi. Dooaaamne... cel mai fraier popor din istoria umana...


Dacă vreodată o să-l am pe Ponta în fața mea am să-i spun ce am pe suflet. Că atunci când ucigașul Iliescu a stat la același hotel ca și mine am tăcut din gură. Prost ce am fost!

Niciun comentariu: