luni, 2 iulie 2012

Meri' mă!

Acum ceva vreme a murit hașpe-ul meu. Am vrut să-l inlocuiesc de multă vreme, insă am avut musafiri din România care au fost o prioritate. Ieri în sfârșit am fost și mi-am luat un laptop nou. Toșiba. Nu c-ar conta ce soi este, tot un aparat lipsit de inteligență rămâne. Dar e fain pentru că nu înțelege ce vreau eu să facă mai repede decât cel hașpe-ul meu vechi.

Multumesc părinților mei!

Apropo de altceva; vara dăunează grav blogul!

Să nu uităm că CFR a câștigat campionatul românesc de fotbal din nou. A treilea campionat câștigat in ultimii cinci ani. Spun asta fiindcă cred că încă nu trebuie scoasă unghia aia din gâtul echipelor - cică „granzii„ - cu palmaresul făcut în proporție de 90% pe vremea comuniștiilor. E o știre din aia care niciodată nu devine veche fiindcă-i scoate din sărite pe bucureșteni.

Cel mai tare comentar auzit în această vară: ”Bogdane, iți dai seama că după revoluție a-ncercat mafia din Italia să vină în România? Dar știi cum e românul; zice, păi, dacă eu am strâns banii, de ce să-ți dai și ție o parte din ei? Până și mafia are o structură, o organigramă și îți dai seama ce popor suntem dacă până și mafia italiană a spus că nu merită bătaia de cap?”

Apropo de ce nu s-a construit autostrăzi și altele în România....

Planul acuma este să învăț. Eu sunt cu matematica. Dar am înțeles că trebuie și să știu să programez. Oricât de mult mă plâng pentru că trebuie să-mi petrec zilele țigănindu-mă cu-n aparat prost, mi-am propus să devin tare și la asta. Așa că anul ăsta am să învăț două limbi noi. Italiană și spaniolă? Grecească și mandarin? Japoneză și limba aia folosită de cei din deșertul Kalahari, aia cu acele sunete clic-clic-clic? Nu. Și mai și!

C++ și Java. Că doar nu poate aparatul ăsta blestemat să-nțeleagă un simplu ”meri' mă!”.

B.

Niciun comentariu: