sâmbătă, 28 martie 2009

02.45

Atat este ceasul - 02.45! As vrea sa dorm, dar nu prea am somn. Trebuie sa zic ca dupa cativa ani in Romania am uitat despre unele specifice scandinave, dar am fost amintit azi cand ma uitam prin agenda mea si am obseravat ca nu mai este mult pana ajungem in luna Aprilie - primavara cu alte cuvinte. Problema este ca in acelas timp ningea de parca era ziua de craciun. Mi-a fost dor de unele lucruri de pe aici, dar de clima chiar nu mi-a fost dor. Cica vine primavara. Mda.

Azi am stat cu nasul in carte toata ziua. Daca vi se pare ca scriu mai putin pe blog, sa stiti ca am mult de citit si nu am la fel de mult timp ca inainte pentru blog.

Ochii se uita la ceas si in acelas timp creierul imi tipa sa merg la somn, dar intelectul si curiositatea ma tine treaz si ma incurajeaza sa mai citesc inca o pagina si inca o pagina si inca o pagina. Si inca o pagina.

Am o veste buna pentru toti care imi citesc blogul. Am facut rost de numarul lui doamna Iboya. Dansa mi-a fost profesoara de limba romana. In Suedia, daca vrei, poti studia limba din tara de unde esti. Am facut cateva ore cu dansa, dar pe vremea aia eram in clasa a sasea si nu prea imi statea capul sa invat limba romana. Acuma imi pare foarte rau ca n-am continuat sa fac ore cu dansa si din acest motiv m-am hotarat sa o sun si sa vad daca ar putea sa ma ajute. Am sa mai scriu despre dansa cand am vorbit cu ea, dar acum nu mai pot sa ma tin treaz. Chiar daca ma indoiesc ca as putea adormi, as face bine sa ma pun la somn.

Noapte alba? S-ar asorta cu vremea...

B.

Un comentariu:

Sunshine Sarah spunea...

baaah tie ti-e dor de mine, asta e problema ta iti zic eu, honestly! =))
ce faci bre?! aici e un soaaareeee si s-au facut 17 grade...uhuuuuu! primavaraaaa!
ne e dor de tine! (da, stiam ca o sa ma intrebi over and over again the same old stupid question!) :P
ai grija pe acolo sa nu ingheti! sa nu te faci mai bocna decat esti! =))
joking....

P.S.: buy me something nice(like a cute necklace with birds and butteflies and flowers! de la H&M sau Lindex!:)) sunt documentata) and send it to R.o.m.a.n.i.a! :)) not joking this time =))
>:D<