vineri, 13 martie 2009

Acasica?

Miercuri dimineata am aterizat pe Arlanda - aeroportul din Stockholm, Suedia. Data trecuta cand am fost nevoit sa plec din Romania, am fost foarte trist cateva luni in sir dupe ce sosisem in Suedia si n-am dat nici un semn de viata nimenui. De data asta este altfel. Am venit in Suedia pentru a obtine ceva. Nu stiu inca cat timp dureaza pana am obtinut ceea ce-mi doresc, dar am sa muncesc foarte tare pentru a reusi intr-un timp cat se poate de scurt.

Ultimii doi-trei ani am trait o iluzie, spunandu-le tuturor ca sunt roman si nu suedez. Dar adevarul este ca sunt ambele. Sunt unele lucruri in societatea suedeza care chiar mi-au lipsit, stiu asta acuma. Si stand acuma si citind pe mediafax.ro sau alte stiri din Romania, imi dau seama ca sunt unele lucruri de-acolo care deja imi lipsesc. N-am sa va dau detalii mai concrete fiindca multeori este doar vorba de anumite sentimente si nu prea am chef sa scriu despre ele acum.

Cert este ca intr-un final mi-am dat si eu seama ce sunt si, in acelas timp, realizez cat de mult m-a deranjat faptul ca nu stiam cine sunt.

Este un sentiment foarte straniu sa stii ca ceva minunat se v-a intampla in viata ta, dar fara sa stii exact ce ar putea sa fie. Este o aventura noua in viata si de abia astept sa vad unde ma duce.

B.

Niciun comentariu: