duminică, 13 iunie 2010

Azi am făcut alte chestii

De aia n-am mai scris. Sunt într-o periodă incredibil de încărcată și luni am să aflu ceva ce v-a avea mare impact pentru viitorul meu. Nu este o situație veste bună sau veste rea; luni am să aflu încotro o iau de aici încolo.

A început și campionatul mondial de fotbal. Mă gândesc mereu când se desfășoară acest campionat ce am făcut ultimii patru ani, unde eram și unde am ajuns și mă gândesc ce aventuri îmi vor aduce următori patru ani. Iar mereu mă gandesc că la următorul campionat mondial am să-mi cumpăr bilet pentru finala. Ultimii patru ani au fost cei mai interesanți ani din viața mea. Am învățat multe despre mine, despre viață și despre firea omului. Regret foarte puține lucruri, însă unul dintre chestiile pe care le regret este un telefon. Sau, mai bine zis, lipsa unui apel.

Realitatea este însă că deocamdată nu pot să călătoresc prin spațiutimp pentru a-mi spune mie insumi să nu comit greșeli. De fapt, nici dacă aș putea nu cred că aș face-o. Greșeli sunt o parte importantă din cine suntem. De la greșeli învățăm. De la greșeli evoluam. Din acest motiv, privindu-l pe Green cum gafează în poarta Angliei, vă pot spune că azi, în Africa de Sud, sunt o persoană mai bună și mai mare decât am fost acum patru ani în Germania.

Sper să pot spune același lucru și peste patru ani.

B.

Niciun comentariu: