miercuri, 16 iunie 2010

Din plictiseală am renunțat...

Am un cont pe Facebook. Nu știu de ce, însă-l am, și chiar nu știu ce să mă fac cu el fiindcă nu comunic cu oameni prin Facebook. Cred că l-am făcut pentru a testa pe cineva, dar nu mai știu sigur. Bun.

Anul trecut mă băgasem însă la unele dintre jocurile ălea fără rost, cărora invitații ne scoate pe toți din minți. Devenisem așadar un mafiot înfocat. Chiar reușisem să-mi cresc numărul membrilor în mafie și  să termin toate job-urile din New York. La un moment dat văzusem că urma să se deschidă și Cuba, adică, puteai să faci aceleași chestii inutile într-un scenariu cubanez. Bun.

Terminasem toate job-urile din N.Y și ajunsesem pe la jumatea job-urilor din țara lui Castro, când se anunțeră că vor deschide încă un oraș - Moscova. Am fost însă foarte foarte disciplinat și nu mă băgaseră la muncă în Moscova deoarece nu eram gata cu treaba în Cuba. Buuuun.

După vreo două luni - era greu în Cuba - terminasem joburile acolo și m-am îndreptat așadar spreri Moscova. Acuma devenisem și eu un pic obosit de atâtea joburi. Aveam cel mai mare statut de mafiot posibil în New York și și pe Cuba și chiar nu prea aveam chef și de Moscva. Dar totuși am zis că hai să nu mă las bătut fiindcă era ultimul oraș, cel puțin așa credeam, și vroiam să duc treaba până la capat înainte de a mă pensiona. Așa că am început să lucrez și în Moscva și încetul cu încetul am început să cresc pe hierarhia lumei interlope din Moscova. Bun

După ceva vreme muncind și spărgând capuri prin Moscova, știu că mai aveam un job de făcut pentru a promova la cel de al treila nivel din Moscova, am văzut că vor deschide încă o locație unde puteam, sau trebuia, să merg să fac job-uri. Atunci am zis: Gata! Nu mă mai joc acest joc stupid și am renunțat, din plictiseală și din cauza lipsei totală de provocare intelectuală, o dată cu promovarea mea care mi-a adus titlul de... Brigadir.

B.

Niciun comentariu: