marți, 30 noiembrie 2010

O zi interminabilă

Așa. După încă o zi cu nasul prin cărți, pe internet și scriind pe blog sau comentand la ultimul articol de pe presalocala.com a sosit, în sfârșit, momentul să mă opresc. Oricum nu mai prea intră-n cap ceea ce citesc așa că n-are sens să continui doar ca să recitesc totul mâine dimineața. Deobicei-mi ajunge să citesc ceva o dată pentru a memora subiectul, însă acum mintea mea este mai împrăștiată decât Haiti după cutremur.

Apropo; sper ca acea tragedie să fie ultima pentru poporul din Haiti. Sper că-și vor reveni și că vor putea construi ceva pentru viitor.

Am citit unele lucruri despre locul unei brand-uri în conștința consumatorului și trebuie să zic că, deși știam asta la nivel instinctiv, mi-a prins bine ceea ce am citit ieri și azi. Parcă sunt mai structurat acum.

Sunt unele zile care de abia aștepți să treacă, iar astăzi este una dintre ele. Am eu motivele mele pentru asta, însă azi este una dintre acele zile în care sunt foarte neliniștit. Norocul meu, bine, nu e chiar noroc, este insă că sunt prea ocupat ca să gândesc prea mult.

Oricum, mai am două sau trei chestii de terminat și apoi mă voi putea dedica sută la sută subiectului meu de suflet. Matematică. Acum însă - antrenament!

B.

Niciun comentariu: