joi, 25 noiembrie 2010

Presa locală punct com

De acum încolo am să mai scriu și câte ceva pe site-ul de știri presalocala.com. Acest site conține știri despre Cluj și din câte am observat, cei care scriu acolo nu au lesa obijnuită care o puteți vedea în jurul gâtului celor care scriu. Îmi place idea și de aia am acceptat să scriu acolo atunci când mi s-a propus. Check it out...! Aici găsiți primul meu articol....

Dacă v-ați săturat să citiți știri redactate de persoane fără tangență cu bunul simț sau Clujul, atunci recomandați site-ul tuturor. Word of mouth este cel mai tare marketing din lume!

B.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Lesa (fara diacritic).

Si ... Felicitari! :)

Bogdan Dobondi spunea...

Mulțumesc... Eram sigur că se scrie cu ș...

Dana spunea...

Mi-a placut articolul. Astept mai multe comentarii din partea clujenilor...
Apropo, "obisnuit" chiar se scrie cu "s" (sau "sh", ma rog, intelegi tu). Eu chiar nu am diacritice...