joi, 11 noiembrie 2010

Totul este alb!

Afară totul este alb. A nins cateva zile și acum s-a potolit vremea suficient de mult timp ca drumurile să fie curățate. Cu drumuri curate, nu am probleme cu iarna. Deși nu-mi place frigul, mă îmbrac mai gros și suport. Dar cât de frumos poate să fie!

Pe lângă asta trebuie să zic că mă uneori mă uimește productivitatea mea. Azi parcă s-a simțit că nu fac nimic și pe la două-trei terminasem ce aveam de făcut și acum pot citi liniștit ceea ce am de citit până mâine. Nu prea știam ce să scriu așa că v-am plictisit și eu cu acest articol despre absolut nimic...

B.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Articol despre nimic? Nimic?!?!
Cand ai spus "a nins" mi-ai captat atentia. :))

Adrian A. spunea...

La Cluj sunt 18 grade. :D

Anonim spunea...

Vrem pozeeeeeee...